Самоосвіта та підвищення
кваліфікації
Особиста творча програма
«Моя робота над проблемою»
Мета: постійно використовувати сучасні освітні технології у навчально-виховному процесі як необхідну передумову особистісного творчого росту, власної компетенції, розвитку здібностей учнів.
Завдання: стати активним суб`єктом свого професійно – особистісного розвитку, для цього орієнтувати свою педагогічну діяльність на нові досягнення науки, безперервно досліджувати свою систему роботи, підвищувати результативність своєї праці, друкувати свої творчі доробки у фахових журналах, спілкуватися з педагогами – новаторами для ознайомлення з актуальними проблемами педагогіки, передовим досвідом роботи, інноваційними технологіями, знати про досягнення своїх колег. Брати активну участь у роботі творчої філологічної майстерні «Розвиток інноваційної особистості засобами новітніх технологій».
З метою виховання інноваційної особистості в умовах креативної освіти:
1. Ознайомитися з літературою по
проблемам області «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»,
методичного вектору діяльності ВО Гречаноподівської сільської ради "Вдосконалення педагогічної майстерності вчителя - важливий чинник креативної освіти для розвитку інноваційної, компетентісної особистості"
2. Створити банк інформації та словничок термінів з даної проблеми.
3. Систематично проводити моніторинг знань учнів з свого предмету (грудень, травень.)
4. Забезпечити накопичення результатів професійного розвитку засобами електронного портфоліо, самоаналізу і самооцінки діяльності.
5. Сприяти саморозвитку учнів, залучаючи їх до пошукової роботи, розвивати вміння користуватися Інтернетом, створювати комп`ютерні презентації, медіапродукти, що сприятиме розвитку пізнавальних та творчих навичок учнів.
6.Підбирати творчі завдання, узагальнювати і систематизувати вміння і навички, використовувати на уроках опорні схеми – конспекти, мультимедійні та комп`ютерні технології.
7. Працювати над підвищенням техніки читання учнів, так як швидкочитання – це якісно вищий рівень інтелекту людини.
8. Наступні 5 років працювати над проблемою «Прийоми, методи і форми залучення учнів до читання як шлях до саморозвитку особистості»:
оновити свій методичний інструментарій,
постійно черпати нові ідеї, щоб уникати одноманітності на уроках,
створювати умови для реалізації сучасної «формули читання: ЧИТАЮ = критично сприймаю – розмірковую – піддаю сумнівам – перевіряю – зіставляю – аналізую – даю оцінку = ПІЗНАЮ (пізнаю себе і оточуючий світ)» , оновлювати свої посібники-опитувальники згідно нових програм, створити посібники з української літератури для 5-9 класів
Вебінари
Кроки на шляху до самовдосконалення
1.Закохайся. Полюби те, що вивчаєш.
2. Не давай душі спокою. Розвивай себе, читаючи книги, журнали.
З. Використовуй свій досвід. Спирайся на те, що ти вже добре знаєш.
4. Тримай свій мозок у тонусі. Правильно харчуйся, відпочивай, займайся спортом.
5. Шукай однодумців.